dimarts, 20 de març del 2012

FILL DAURAT

Et cosiré les ferides
amb petons de seda, blancs;
punt per punt la teva pell,
i bes a bes el seu color
tornarà a ser igual que abans;
faran els meus dolços llavis
de cotó fluix sucat d’amor
i les meves mans madures,
que no enyoris la fermesa
dels vells batecs del teu cor.

Et cosiré a l‘ànima, mil llunes...

Esborraré la paraula
que es comença a dibuixar
amb foc roent en el teu pit
i mai més no tindràs por
que pugui néixer l’oblit.
Els meus dits s’esmunyiran
tendres sota el llençol
enlairant el teu desig
i els teus ulls em somriuran
vessant gojos i delit.

Et cosiré a l’ànima, el sol...

Enganxaré les nostres mans
amb el fil suau de la tendresa
i tot passejant plegats
pels nostres somnis desitjats
encetarem la nostra nuesa.
Amb l’agulla en bell daurat
de l’or robat dels estels
cada nit que t’he plorat,
cada cop que t’he anyorat
cridant llàgrimes i anhels...

et cosiré a l’ànima, el cel.



El meu comentari fet a :
http://elpesdelaparaula.blogspot.com.es/2012/03/em-deixes-com-un-nin.html






HILO DORADO

Te coseré las heridas
con besos de seda, blancos;
punto a punto tu piel
y beso a beso su color
volverá a ser la de antes;
harán mis dulces labios
de algodón untado en amor
y mis manos maduras
que no añores la firmeza
de los viejos latidos de tu corazón.

Le coseré a tu alma mil lunas...

Borraré la palabra
que se comienza a esbozar
a fuego vivo en tu pecho
y nunca más temerás
que pueda nacer el olvido.
Mis dedos se deslizarán
tiernos bajo las sábanas
izando tu deseo
y tus ojos me sonreirán
derramando gozos y deleite.

Le coseré a tu alma, el sol...

Uniré nuestras manos
con hilo suave de ternura
y paseando juntos
por nuestros sueños deseados
degustaremos nuestra desnudez.
Con aguja en bello dorado
del oro robado a las estrellas
cada noche que he llorado,
cada vez que te he añorado
gritando lágrimas y anhelos...

Le coseré a tu alma, el cielo.


Mi comentario hecho en:
http://elpesdelaparaula.blogspot.com.es/2012/03/em-deixes-com-un-nin.html


.
.